بیت ماه!!


ღ.¸¸.•*´عروسک`*•.¸¸.ღ

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
 

 

 

 

 

1-آي،تنها شدم واي،كجاي دنياي          چرا منو نميخواي

2-كروات زدم تا خوشت بياد          همه ميگن كروات به من مياد

3-من برات بيس ميزنم تا تورو برقصونم          تو برام ناز ميكني منم برات بيس ميزنم

حالا ترجمه ادبيات

1-اي فغان كه تنهايي و عزل مرا در آغوش كشيد.آخ!در كجاي اين عرصه به سر ميبري؟چون است كه مرا طلب نميكني؟

2-اين گره پارچه اي را بر خود نشاندم تا بلكه نظرت جلب گردد...،همگان متفق القول،اذعان دارند كه اين گره پارچه اي بر من برازنده است!

3-از برايت باس خواهم نواخت تا تو را وادار به حركات موزون نمايم...تو برايم عشوه گري و طنازي مي كني و من باز برايت باس خواهم نواخت.باس خواهم نواخت!

 

نظر یادتون نره...



نظرات شما عزیزان:

ابیرام
ساعت10:57---13 مهر 1389
هرکاری کردم اولی رو نفهمیدم ولی دومیو سومی جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 6 ارديبهشت 1389برچسب:,ساعت 13:0 توسط عروسک| |


Power By: LoxBlog.Com